Ailem sürekli paramız yok yurt çıkmazsa seni nasıl okutacağız diyor?

Evdekilere İzmir'i tercih edeceğim dediğimde sürekli dedikleri şey şu "Burayı seç, yurt çıkmazsa ne yapacaksın, özel yurda/ev kirasına verecek paramız mı var" diyor. Sorun şu ki sürekli birikim yapıyorlar ve her dolar, euro ya da altın aldıklarında "sen üniversiteye başlayınca lazım olur diyorlar ama ya şimdi. Şimdi de üniversiteye başlayacağım ve dedikleri şeyler bu. Zaten okula başlasam işe de başlayacağım. Kendi ayaklarımın üzerinde duracağım ama neden. Neden sürekli can sıkıcı şeyler söyleyip moralimi bozuyorlar, anlayamıyorum. Sizin düşünceniz neler?
Ailem sürekli paramız yok yurt çıkmazsa seni nasıl okutacağız diyor?
Cevapla