Uzay bilimleri ve teknolojileri bölümü sizce nasıl?

Arkadaşlar uzaya karşı aşırı bir sempatim yani ilgim vardır çok araştırma yapıyorum ve seviyorum uzay bilimleri ve teknolojileri bölümüyle başa çıkabilirmiyim göze biraz korkutucu geliyor matematik fizik falan birde lisede zorunlu sözel okudum çok eksiğim var sayısal dersleride ayrıca seviyorum çalışırkende zevk alıyorum sizce denemelimiyim? Eksik olduğum yanları kapatabilirmiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen görüşlerinizi paylaşır mısınız
Güncellemeler
+1 yıl
Hey hadi görüşlerinizi paylaşın
Uzay bilimleri ve teknolojileri bölümü sizce nasıl?
Cevapla