Üniversite okuyorum ve ders çalışamıyorum yardımcı olur musunuz?

Arkadaşlar ben sosyoloji 1. sınıf öğrencisiyim. Aslında sınıf öğr. istiyordum ama olmadı. Bu bölümü de seviyorum ama bazen sıkılıyorum. Ve ders çalışasım gelmiyor. İki tane sınıf arkadaşımla aynı odadayız. Onlar son günlere bırakıyor ben de mecbur etkileniyorum ve bu formasyonu da sınırlı hale getireceklermiş bu da moralimi bozuyor. Finallere bir hafta kaldı. Ne yapabilirim, ne düşünüyorsunuz?
Üniversite okuyorum ve ders çalışamıyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla