CEO olmak mı Mühendis olmak mı Doktor olmak mı yoksa Eczacı olmak mı? Lütfen görüş belirtin?

Bir arkadaşım var hırslı azimli bir kız işletme okuyup ceo olmak istiyormuş acaba üniversite okurken değişir mi? o ben kimsenin izninde çalışmam kendi şirketimi kuracam rakiplerimle yarışacağım diyor. Yani ben de ona özenmedim değil babam hep mühendis olmamı istiyor bende sanırım İnadına Aşkın etkisinde kaldım. Olabilir dedim inşaat mühendisi olabilirim yazılım bilgisayar mühendisi olabilirim harita mühendisi olabilirim neyse öte yandan böle önlüklü falan bide adı doktor doktor olsam şöyle dermatolog falan. Eczacı olmak da güzel aslında bir arkadaş internete 25 ila 45 bin arasında kazanıyorum diyor sanırım yalan ama bilmiyorum işte şimdi etrafta bir sürü eczane var tamam Allah rızkını verirse olur ama nebiliyim batarsa diye korkuyom bide o dediğim arkadaş CEO olursa ben öyle eczacı olursam uzun lafın kısası sizce ne olabilirim bildiğininz başka güzel meslek var mı? varsa nasıl o CEO olabilir mi? görüşlere sorarsınız özelliklerini daha çok atarım yani ne yapmalıyım özel bir şirkete girip çalışmakta güzel olur yaaaa
CEO olmak mı Mühendis olmak mı Doktor olmak mı yoksa Eczacı olmak mı? Lütfen görüş belirtin?
Cevapla