Amerikan ingilizcesi seçicem seneye. Bu yıl kursa başladım altta british cultur üstte american cultur varmış ben british cultur yazdığını görmedim kayıt oldum meğer british e kayıt olmuşum çok kötü hissettim kendimi. kaydımı hemen sildirmek istedim ama bu sefer imzaladığım için verdiğim paranın 200 lira dışındaki miktarını geri alabiliyormuşum. Şimdi devam ediyorum eğitiminden memnunum, tabi ben biraz amerikan ingilizcesine alışkın olduğum için biraz garip geliyo şivesi.
Böyle devam edip bitirsem, ilerde yine amerikan ingilizcesi okusam da katkısı olur mu?
Aralarında çok mu fark var?
Böyle devam edip bitirsem, ilerde yine amerikan ingilizcesi okusam da katkısı olur mu?
Aralarında çok mu fark var?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar