Fizik temelim yok seneye sınava gireceğim ne yapmalıyım?

Okuldaki hocalar çok kötü bende senelerdir hiç fiziğe çalışmadım. Fizik hariç diğer derslerim çok iyi. İstanbuldaki iyi bir anadolu lisesi öğrencisiyim. Hedefim tıp. Diğer derslerden bir eksiğim yok, gayet iyiyim. Kendi başıma evde çalışarak evde halledebilir miyim? fiziğe karşı bir önyargım var çalışamıyorum, bunalıp kalkıyorum hemen. Ne yapmalıyım!
Fizik temelim yok seneye sınava gireceğim ne yapmalıyım?
Cevapla