Yarın Fizik sınavım var & hiçbir şey bilmiyorum? Sayısalım da kötü?

Arkadaşlar, benim fizik dersim temelden kötü. Hiçbir şekilde doğru dürüst bir ders görmedim, youtube'dan konu anlatımlarına falan baktım ama soruları çözmede hiçbir şey yapamıyorum. Yarın sınavım var, çalışıyorum ama olmuyor işte.
Sayısal derslerim her zaman kötü oldu. Matematikten muhtemelen kaldım, bundan da kaldım. Kimya da kötü geçti.
Sınıfta kalmamak için ne yapmak gerekir? Bu sayısal dersleri ne yapıcam ben?
Yarın Fizik sınavım var & hiçbir şey bilmiyorum? Sayısalım da kötü?
Cevapla