Turbanli asistan (sekreter) olamaz mi yaa isimi yapamayacakmiyim :( ?

Iki yil büro asistanligi okudum cokta basarili bitirdim okulu.. is ilanlarina basvuruyorum ama eminimki kapaliyim diye mülakata cagirmiyorlar sonucta sekreter kapali olmaz heralde işimi yapamayacakmiyim bu ne ya bir ton basvurunuz goruntulendi diyor ama arayan yok napicammm:( :( ?
Turbanli asistan (sekreter) olamaz mi yaa isimi yapamayacakmiyim :( ?
Cevapla