İş ilanlarında 35 yaş sınırı var, ben 37 yaşındayım. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

Merhaba arkadaşlar, şu anda çalışmıyorum. Kariyer net ve yenibiriş gibi sitelerden iş bakıyorum. Eskiden gazete ilanı iş görüşmesine giderdik. Şimdi durum teknoloji ile değişti, bende çok memnunum ama ''35 yaşını aşmamış'' ibaresi beni çıldırtıyor. Yeni çıkan kanun ile 57 yaşında emekli olacağım ve de çalışmam gerekiyor. İk'cılar biraz insaf lütfen!!!
İş ilanlarında 35 yaş sınırı var, ben 37 yaşındayım. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
Cevapla