Şimdi 42 krediye kadar ders alma hakkım var. Ektc mi ne deniliyordu unuttum. Neyse ben geçen sene 1. dönemden 4 tane ders bırakmıştım. Bu sene ki dersler 8 dersti. Bir ders seçemedim stajdı onu da yazın yaparsın dedi hocam. Neyse 1. sınıfın 2. dönemi 11 tane dersi bıraktım. Yani hiç gitmemiştim okula. Hatta 2 tanesi devamsızlıktandı.
Arkadaşlarım diyor ki 2. dönem sen bizle beraber olamıcaksın,1. sınıfın derslerini alcaksın. Ya bu doğru mu? Ben onları 3. sınıfa bıraksam ya da yaz okuluna olmuyor mu?
Arkadaşlarım diyor ki 2. dönem sen bizle beraber olamıcaksın,1. sınıfın derslerini alcaksın. Ya bu doğru mu? Ben onları 3. sınıfa bıraksam ya da yaz okuluna olmuyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar