Arkadaşlar ben şimdi 2. dönem alttan kaldığım dersleri mi alacağım? Yardımcı olabilir misiniz?

Şimdi 42 krediye kadar ders alma hakkım var. Ektc mi ne deniliyordu unuttum. Neyse ben geçen sene 1. dönemden 4 tane ders bırakmıştım. Bu sene ki dersler 8 dersti. Bir ders seçemedim stajdı onu da yazın yaparsın dedi hocam. Neyse 1. sınıfın 2. dönemi 11 tane dersi bıraktım. Yani hiç gitmemiştim okula. Hatta 2 tanesi devamsızlıktandı.

Arkadaşlarım diyor ki 2. dönem sen bizle beraber olamıcaksın,1. sınıfın derslerini alcaksın. Ya bu doğru mu? Ben onları 3. sınıfa bıraksam ya da yaz okuluna olmuyor mu?
Arkadaşlar ben şimdi 2. dönem alttan kaldığım dersleri mi alacağım? Yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla