Öğrenciler okurken çalışmalı mı? Buna katılıyor musunuz?

Evet arkadaşlar. 2 yıllık üniversitemi 1 ay öncesinde bitirdim, şu an açıktan devam ediyorum 4 yıllığa. Okurken bazı arkadaşlarım vardı ve okulla birlikte çalışıyorlardı.
Öğrenciler okurken çalışmalı mı? Buna katılıyor musunuz?


Sizce ne kadar doğrudur? Şimdi sürekli sıkıntı olur bence. Bir süre sonra çalıştığımız yerde de çevre edinip okulu iyice boşlayacağız. Siz neler düşünüyorsunuz?
Öğrenciler okurken çalışmalı mı? Buna katılıyor musunuz?
Cevapla