Evet arkadaşlar. 2 yıllık üniversitemi 1 ay öncesinde bitirdim, şu an açıktan devam ediyorum 4 yıllığa. Okurken bazı arkadaşlarım vardı ve okulla birlikte çalışıyorlardı.
Sizce ne kadar doğrudur? Şimdi sürekli sıkıntı olur bence. Bir süre sonra çalıştığımız yerde de çevre edinip okulu iyice boşlayacağız. Siz neler düşünüyorsunuz?
Öğrenciler okurken çalışmalı mı? Buna katılıyor musunuz?
Sıçayım eğitim kalitesine, öğrenci kurye ya da şantiyede değil, okuduğu bölümde staj yapmalı ama malesef malum durumlar yüzünden herkes beş para etmez insanların kölesi oluyor
Ben de üniversite boyunca calistim. Bölümüm ile paralel oldugu icin cok isime yaradi. Zamanlama konusunda da oldukca esnek oldugum icin sIkinti olmadi.
En İyi Cevaplar