Sinan Akçıl'ın müzikten para kazandığı bir ülkede para kazanamamak ne kadar doğru?

Hakkaten aklıma geliyor bu soru. Türkiye'de Demet Akalın, Sinan Akçıl, Serdar Ortaç falan müzikten, şarkı söyleyerek, aranjmanlık yaparak para kazanıyor ama ülkede bu kadar çok işsiz, fakir var.

Abi baksanıza, adamlar zerrece yetenek olmadan milyonları götürüyorlarsa çok para kazanamadığımız için sorun bizde olmuyor mu? Serdar Ortaç l*n , 'Aşk bu kızıötesi, yaralı müzesi, hareket edemem' diye şarkı yapan adam. Sinan Akçıl'dan daha iyi sesi olan yüz kişi buluruz burada.

Özgüveninizi yitirmeyin beyler.
Sinan Akçıl'ın müzikten para kazandığı bir ülkede para kazanamamak ne kadar doğru?
Cevapla