12. sınıf devamsızlık hakkı?

Arkadaşlar 12. sınıfa geçtim bu sene okuldan ziyade kurslarda falan takviye alacağım ondan dolayı pek okula gitmek istemiyorum kaç gün rapor alma şansımız var, ve kaç gün devamsuzlık hakkımız var bilenn varmı? gerçekten okula pek gitmek istemiyorum bu yıl bide sınav strsi var
12. sınıf devamsızlık hakkı?
Cevapla