Güncellemeler
+1 yıl
3 sene önceki resim bu bölümü okuyrm çok zekiyim bende resmi vardı :D

Meslek güzel ama mezun olana kadar mühendislikte olduğundan erkekler seni tanrıça gibi hissettirir abazanlıktan 4 yıl sonra kendini çook yüksek yerlerde görürsün :D
benım okuduğum bolumu sen okuyabılırmısın :D :D :D :D :D :D
Yavaştan almışsın sinyali zaten ahaha
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar