Odtü makina mühendisliğini kazandım aşırı zengin olmak istiyorum?

Arkadaşlar soru belli yani okuldada birinciliği hedefliyorum zaten geçen sene 64bindeydim bir sene daha deneyim dedim kazandık işte sabah akşam ders çalışarak dediğim gibi odtüyü birincilikle bitirsem ne kadar maaşla başlarım ve kendimi aşırı geliştirirsem ne kadar para kazanabilirim ve makinayı gerçekten çok istiyordum ve başardım görüşleriniz için şimdiden teşekkürler :)
https://fastestlaps.com/photos/ferrari_360_modena.jpg
hayalimdeki arabada bu :)
Odtü makina mühendisliğini kazandım aşırı zengin olmak istiyorum?
Cevapla