Bayram öncesi şeker standında çalışan oldumu zormuydu nasıl bir duyguydu ve kaç tl aldınız günlük?

ülker standında çalışacağım 2 gün. heycanlıyımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Bayram öncesi şeker standında çalışan oldumu zormuydu nasıl bir duyguydu ve kaç tl aldınız günlük?
Cevapla