Detayyyyy detayyyyyyyyyyyy soru açık ve net bence detay detay detay detayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
İmam Hatip Ortaokulu
Normal Ortaokul
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim buna karışma hakkım yok sonuçta onun geleceğine yon verecek onemli bir karar kendi nasıl istiyorsa, hangi alanda ilerlemek istiyorsa onu seçmeli ama eğer imam hatip derse biraz konuşurum bilgi veririm çocuk herseyi bilemez yönlendirmekte lazım yeterli bilgi tavsiye yükledikten sonra kendi seçsin.
fizik ve matematik bilmeyen insanlar düşünme karar verme ve algılama yeteneklerinden yoksundurlar mesela eşit ağırlıkçılar matematik öğrenir çünkü yarın hakim savcı olduklarında karar verme yetisine ihtiyaç duyarlar keza fizikte sayısalcılara yani geleceğin mühendislerine öğretilir
eğer ki sen bir çocuğun beynini din bilgileriyle doldurursan düşüneme karar veremez ve algılayamaz sadece namaz kılar ülkeye ve insanlığa katkısı dokunmaz hiçbir şey bilmeyen bir birey olur
Olurda Erdoğana bir şekilde bir şey olursa geleceğin işsizleridir Imam hatipliler çocuğu yakmayın derim hem müfredatı da çok basit değil.
Nasıl bir anlatırmısın çok bilmiyorumda
O hemşire olmak istiyor bende tıp üzerine okutmak istiyodum yani baya baya üniversite hayallerimiz vardı sağol kararımın %99unda oynadı sanırım normale göndermeliyim
Cevap
18Cevap
Asla imam hatipe yazdırmam çünkü yerleşik islam inancını insanların beynine kazıyorlar '' KUR-AN '' dışında olan uydurdukları dini insanlara hak diye öğretiyorlar.
çok haklısın kardeşim hemde fazlasıyla Çokk
Çok şaşırdım kardeşim böyle bir tepki verdiğin için. Genellikle bu yazınca kafir , müşrik ilan edilip saldırıya ve iftiraya uğruyorum :) Benim evlatlarıma dini öğretecek olan ALLAH'tır kaynak Kur-andır okurlar ALLAH'ta onlara açıklar... Din öğrenmek için ALLAH'tan başka hiçkimseye muhtaç değilken insanlık kendilerinin ALLAH'a yaklaştırsınlar diye bir takım dostlar tanrılar edinmişler?
ZÜmer SUresi 3 (Dikkat ediniz, saf din Allah'a aittir. O'ndan başkasını tanrı edinenler; “Bizi sadece Allah'a yaklaştırsınlar diye onlara kulluk ediyoruz” derler. Şüphesiz ki Allah, ayrılığa düştükleri şeylerde aralarında hüküm verecektir. Elbette Allah yalancı ve inkârcı kimseyi doğru yola iletmez.)
Saygından dolayı teşekkür ediyorum.
Peygamberlere inanmıyorum diyorsunuz anladığım kadarıyla öylemi
Bu yıllar öncenin sorusu. Ben o zamanlar inançlıydım. Üye gitmiş ama diyeyim. Peygamberlere değil hadislere inanmıyorduk.
Bana kalırsa ''Kızınızı nereye yazdırırsınız'' ifadesi yanlış bir ifade. Bence bu sizin kızınızın tercihi olmalı. Bu konuyu onunla bir görüşün derim.
Zaten normal ortaokulda din dersleride veriliyor ama imam hatip çok gereksiz kuran kuran kuran kuran okuyarak gelişmek ne kadar mantıklı olabilirki
Tabi ki de ilim/bilim öğretilen okula gönderirdim. Beyin yıkanan yerlere değil.
kaliteli bir okula ve hocaya yazdırırım.. hem imam hatibin bir yararı olmaz çocuğun içinde yoksa, laf olsun diye öne çıkarıyorlar işte
Normale. Diger turlu okumasina izin vermezdim ama kizinin goruslerini almakta da yarar var
tabiki normal bu ülkenin yobazlığa ihtiyacı yok yeterince var zaten
Yobazlığın kelime manasını araştırıp daha sınra islam dinin yükümlülüklerini araştırın.
İslam dininin anlattıklarını emirlerini mantığa yatırın..
Sonra kim yobaz bir daha düşünün.
o işleri geç
Geleceği için imam hatipe yollamam Allah ve peygamberini s. a. v öğrensin güzel ahlaklı olsun yeter bana
tabiki ilerde kızımın kendi kararı fakat bana kalcak olursa imam hatibe gitmesini isterim dinimizide iyi bir şekilde öğrenmesini isterim ama kesinlikle onun kararı asla karışmam
Çocuklarımı böyle tarz yere göndermem gitsinler düz lisede okusunlar gerekirse
Hem bu dunya için hem ahiret için çalışır siz öldüğünuz zamn arkanizdan. 1 fatihaya bile muhtaç kalirsnz
Normal o imam hatiplerde adam gibi bişey okutulmuyor.
Kızın hangi okula gitmek istiyo ona sormak lazım
Normal istiyodu arkadaşı orada ki imam hatipe gidecekmiş en iyi arkadaşıymış arada kaldı bide diyoki ya o imam hatip mezunlarını almayı bırakırlarsa falan diyo arada kald
sanene * salağı milletin hangi okulu tercih ettiği beyinsiz
Normal bir ortaokul tabiki.
imam hatip ama genede çocuğuna sor bence
kendisi hangi okulu isterse ona hür olmalı.
Kendisi gitmek istiyosa yazdırırım tabi
Hangisine gitmek istiyosa?
Normal Ortaokul kesinlikle
Kızım hangisini isterse ona gönderirim yani
imamhatip okuluna yazdırırdm.
okusunda ne önemi var
Tercihi ona bırakırdım.
Imam hatipte ne isi var kizimin. Normal okul
asla yazdrmammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Tabiii ki de normale.
İmam hatip tabii ki
Kolej
Normal yani
Yoo ozel :D
Alttaki yorumu okudum kizinin gelecegi soz konusu arkadsina uyup onun gittigii okula gitmesin eger istiyosa gider ama once bir hedefi varsa ne olmak istiyorsa sor
Normal okula.
Normale.
normal tabiki de
Kızıma bağlı
Normal
normal
ona bırakırımmm
Önce ona sorarım.
normal okul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?