Psikoloji bölümü okuyanlar tavsiye eder misiniz?

Sınava hazırlanıyorum ve eşit ağırlık öğrencisiyim. Yaklaşık 2 3 senedir psikoloji aklımda. İnsanları anlamayı dinlemeyi sevdiğim için belkide. Merak duyuyorum insanlara, davranışlarına.
Psikoloji bölümü okuyan varsa bir öneride bulunabilir mi yani fikirlerinizi söyleyin. Pişman olan ya da çok eğlenceli bulan iyiki seçmişim diyen var mı?
Psikoloji bölümü okuyanlar tavsiye eder misiniz?
Cevapla