Güncellemeler
+1 yıl
İngilizce'm ve Almanca'm iyi. Dil öğrenmeyi sevdiğim için başlamak istiyorum ama getirisi olması da iyi bir şey olur.
Bilgisayar Mühendisliginde Ingizce lazim sana, zaten dünyadaki bütün ülkelerde Ingilizce kullaniliyor bu bölümde. ve senin Türkiye'de ögrenecegin ne Jponca ne de çince bir isine yarar ;) Zor diller
yaramaz ama yapacağın şeye bağlı , bende bilgisayar bölümü öğrencisiyim
bilmem ne yarayacak ki anlamadım
Cevap
3Cevap
Bence yaramaz cunku yazilimlar falan parcalar hep ingilizce
Herkese burdan konbanwa dilemeye geldim :D
Çince öğren
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar