Sizce kariyerim açısından Çince mi öğrenmeliyim japonca mı? Neden? (Japonya'da ya da Çin de çalışmak istiyorum)?

İngilizce ve almanca biliyorum. Bir uzak dogu ülkesinden çalışmam istiyorum. sizce hangi dili öğrenmek daha kârlı? Mantıklı görüşler bekliyorum
Simdiden teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
Daha fazla görüş lütfen. Nedeniyle aciklarsaniz sevinirim
Sizce kariyerim açısından Çince mi öğrenmeliyim japonca mı? Neden? (Japonya'da ya da Çin de çalışmak istiyorum)?
Cevapla