Ygs ye çok az kaldı ama ben daha çalışmaya başlamadım. Korkuyorum ne yapmalıyım?

Ygs ye şurda yaklaşık 6 ay kaldı. Ama daha başladım. 4 Yılın açığını nasıl kapatıcam. Yani çok tembel bir öğrenci değilim tabiki teşekkür aldım hep ama ygs den çok korkuyorum. İçimi rahatlatacak bişile söyleyin lütfen...
Ygs ye çok az kaldı ama ben daha çalışmaya başlamadım. Korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla