hangisinin iş olanagı daha yüksek ya da hangisi daha avantajlı sizce
çocuk gelişim
sınıf öğretmenliği
hiç biri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
çocuk gelişim master yapacaksan harika bölüm. Ama lisansta bırakacaksan Sınıf daha mantıklı.
Sakin ha cocuk gelisimini okuma. Is bulamazsin bulursanda sozlesmeli ancak. Kadro acmiyorlar
aa niye ki , anaokulunda falan calışabiliyosun diye biliyordum
Bak o olur. Ama cocuk gelisimi deyince benim akluma otistik okullari geliyor.
yok ya iki tane iş olanagı var ister lisede ister anaokulunda :)
Cevap
5Cevap
Çocuk gelişimi tabi ki okuduğum bölüm :)
nerde okuyosun
4 yıllık mı iki mi
aa ne güzel benim ek tercihte kırklale ve karabük geliyor sence hangisi daha iyi :)
atabilirsin tabiki :)
Tartışmasız sınıf öğretmenliği
sınıf öğretmenliği tabikide
Çocuk Gelişimi derken okul öncesi öğretmenliğini mi kastettin anlamadım eğer öyleyse kesinlikle okul öncesi ablam yatarak atanmıştı😀
eveet :)
Ne alaka bro ne sacmaliyon
özelde nerde calışabiliyosun okul öncesinde
kpss puanları arttı ama
Sınıf Öğretmenliği
nedenn
Ataması kolay diye biliyorum
Çocuk gelişimi istisnasız. Alanın gayet geniş.
sınıf öğretmenliği bence
çocuk gelişimi. bende okuyorum
sınıf öğretmenliği
ikiside iyi
Sağol cok acıklayıcı oldu
çocuk gelişimi
Sınıf öğretmenliği.
sınıf öğretmenliği
Sınıf öğretmenliği
Sınıf öğretmenliği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar