Üniversite öğrenci katkı payı nedir? Herkes mi odemek zorunda yoksa sadece 2. ogretim mi?

Ben 2. ogretim değilim ama bana universiteden katkı payının yatırılması için şifre gelmiş. Anlamadım ben bu işi
Üniversite öğrenci katkı payı nedir? Herkes mi odemek zorunda yoksa sadece 2. ogretim mi?
Cevapla