Odtü, ytü bilgisayar öğretmenliği mi herhangi bir yerde Mühendislik mi daha rahat iş bulur?

Böte sadece ilkokul öğretmenliği oluyor iyi okullarda olduğu için özelde çalışma imkanı var gibi. mesela yazılımcı olunabilir mi okulun adını kullanmak avantaj olur mu mesela erasmus falanda yapılarak. yoksa herhangi bir okulda okuyup Mühendislik diploması almak daha mı önemli. bu okulların öğretmenlik eğitimi yeterli değil mi birazda kursla geliştirilerek. iş imkanı hangisinde iyi olur?
Odtü, ytü bilgisayar öğretmenliği mi herhangi bir yerde Mühendislik mi daha rahat iş bulur?
Cevapla