Üniversite okumak,üniversiteye başlamak, bitirmek o kadar çok zor ki yıllar geçer 20’li yaşlar okul sıralarında biter. Yemek yapmayı, dostlukları, bilgiyi hep üniversite sayesinde öğreniriz.



Babamın çok güzel bir lafı vardır "diploma kapıyı aralar ardına kadar açacak olan sensin" diye sorunu cavabı bu aslinda
Evet
EİG için teşekkürler
Daha iyi bir is daha iyi bir sayginlik ve guzel bir maas v. s v. s
Cevap
1Cevap
Diploma dışında hiç bir b*k kazandırmıyo.
boş malesef.
ygs den tercih yapıcam bölüm bakıyorum bakalım
lys ye çalısmamıstım ama yine de iyi cogu calısanlara göre
istediğim bölüm yok lysden
emin değilim ilahiyat okulöncesi gastronomi falan var ama emin olamadım önerin var mıı
boşuna gitme diyon yanii hım gastronomi mutfak sanatı aşcı sef gurme yazar oluyormussun uygulamalı bir bölüm müs.
önerin var mı baska..
ondan bende pek emin değilimm
ygs4 ve besle yapıcam
dimi dimi neyse boşver.
düşünemiyrum ya :S
stresliyim bir yandan da boşverdim gibi.
Demesi çok kolay ya.
Yaslandm. ..
Evet aynen yaslandiiiim
Herkes aynı bilindik şeyleri diuodunuz sonra yığılma oluyor öneri verme bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar