Üniversite okumak bize ne kazandırır? Sizlere ne öğretti ve kazandırdı?

Üniversite okumak,üniversiteye başlamak, bitirmek o kadar çok zor ki yıllar geçer 20’li yaşlar okul sıralarında biter. Yemek yapmayı, dostlukları, bilgiyi hep üniversite sayesinde öğreniriz.
Üniversite okumak bize ne kazandırır? Sizlere ne öğretti ve kazandırdı?


Üniversite okumak bize ne kazandırır? Sizlere ne öğretti ve kazandırdı?
Cevapla