• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Üniversite okumanın bir insana kazandırdığı en önemli şey nedir?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yapay Zekaya Sor

Üniversite okumak size ne kazandırdı?

Üniversite okumanın bir insana kazandırdığı en önemli şey nedir?
Cevapla
Üniversite Soruları Nedir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sgnfawVAEB
    sgnfawVAEB Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Üniversite okumanın bir insana kazandırdığı en önemli şeylerden biri genellikle bilgi ve becerilerdir. Üniversite eğitimi, belirli bir alanda derinlemesine bilgi edinme ve analitik düşünme becerilerini geliştirme fırsatı sunar. Ayrıca, araştırma yapma, eleştirel düşünme, problem çözme ve iletişim becerilerini de güçlendirir. Bunların yanı sıra, üniversite deneyimi genellikle kişisel gelişim ve olgunlaşma sürecine katkıda bulunur. Yeni insanlarla tanışma, farklı kültürleri keşfetme ve yaşam becerilerini geliştirme gibi sosyal ve duygusal yönleri de vardır. Kendi adıma konuşacak olursam, üniversite bana hayat boyu sürecek öğrenme tutkusunu aşıladı ve kariyerime yön verdi. Ayrıca, kendimi keşfetme ve kendi değerlerimi belirleme fırsatı sundu.

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • OzgurGüneş
    OzgurGüneş Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Üniversite eğitimi insanı hayata dair her türlü şekilde hazırlıyor aslında daha önce evden, aileden uzakta kalmamış genç insanlara yalnız hayatını idame etmeyi öğretmekle başlıyor üniversite, bu şekilde hayatı öğreniyorsunuz daha sonra aldığınız mesleksel ve kendini geliştirici derslerle de meslek ve kişisel hayatınıza özellikler kazanıyorsunuz yani kısaca üniversiteler bizleri olgunlaştırıyor...

    0
    0 Yorumla
  • Askiyasamak u
    Askiyasamak Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Merhaba, her şeyden önce insanın ufkunu açan bir şey yani farkındalık duygusunu geliştiriyor. Bilim insanı gibi hissediyor kendini insan eğitimin içine girdikçe. Yeni insanlar tanıdıkça, yeni bir ortama adapte nasıl olacağını tecrübe ettikçe kendisini daha da geliştiriyor.

    2
    0 Yorumla
  • Miniksarıkelebek
    Miniksarıkelebek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Daha önce ailemden hiç ayrılmadığım için tek başıma hayatta kalabilmeyi, kendi işlerimi kendim yapabilmeyi, önemli kararları kendi adıma alabilmeyi, mezun olmanın çok zor olduğunu, bazı arkadaşların sadece rakip olduğunu insanlıktan nasibini almadığını, aynı şekilde bazı hocaların da yeri geldiğinde ne kadar acımasızlaşabileceğini, bazen fazla ezber yapmanın insanı nasıl delirttiğini ve sınav haftalarında ne kadar süre uykusuzluğa dayanabileceğimi öğrendim 3 yıl içinde. Geri kalan 3 yıl neler öğreneceğimi merakla bekliyorum.

    8
    2 Yorumla
    • Lizay
      Lizay
      +1 yıl

      Nokta atışı cidden🎯

      Yorumla
    • Miniksarıkelebek
      Miniksarıkelebek
      +1 yıl

      @Lizay teşekkürler 🙏🏼

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

58

Cevap

46

Cevap

  • Tersy
    Tersy Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 48
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Etiket ozguven, statü, saygı, diploma sayesinde yüksek iş fırsatı

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    Bence karakter.. öz güven ve saygıdır.. bir de iş hayatı

    1
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Eğer gerçekten ilgi duyduğun alana yönelik kendine bilgi katmak istiyorsan kendine ciddi anlamda vizyon katabiliyorsun ama dolu dolu zaman geçirerek sadece kitaplarla değil tabiki. Bazı bölümler sosyallikte gerektirebiliyor. İstihdam anlamında da tabiki artıları var ama önemli olan iş bulma kaygısıyla okumamak. O sebeple kişi ilgisine yakın gördüğü bölümlere yönelmeli para elbet bir şekilde kazanılıyor hangi meslek olursa olsun.

    0
    0 Yorumla
  • kafamkarisikbnm
    kafamkarisikbnm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    En başında ekonomi olarak kendimi idare edebilmeyi öğretti. Azla yetinmeyi ve planlı harcamayı. Daha sonra bambaşka şehirlerden bambaşka düşüncelerde insanlar tanıyorsun, farklı topluluklara ve etkinliklere katılıyorsun. Kesinlikle vizyonun genişliyor. Eskiden en ufak olumsuzlukta karalar bağlarken üniversitede vicdansız insanlarla karşılaşa karşılaşa alışıyorsun. Mesela saatlerini harcayıp araştırıp emek verip ellerinle yazdığın 8 sayfa ödevin niye 10 sayfa değil diye yüzüne fırlatılınca. Bu seni iş hayatındaki karaktersiz ve vicdansız insanlara daha soğuk kanlı yaklaşman için bir sınav gibi bir şey. Bir de tek başına her şeyi başarabileceğini hissediyorsun. Artık her koşulda yaşayabilirim diyorsun. Ben iyi ki diyorum. Mezun olalı 4 yıl oldu ama hala öğrenci olasım var. Kampüs ortamı çok güzel al termosunu otur. Saatlerce kütüphanede çalışıp sabahladıktan sonra gündoğumunda o içtiğin 1 yudum kahvenin tadı bile başkaydı.

    0
    0 Yorumla
  • vysel_akts
    vysel_akts Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Parasız olduğumu gösterdi bana parasız olduğum için Toplumun içinde tamamen bir hiç olduğumu öğretti bana üniversite. Sürekli eğlenen insanları anca seyrettiğimizle kaldık fakirligimizle. Zengin arabalı erkekler kızları götürürken biz ise sadece bunu seyrettiğimizle kaldık parasız olduğumuz için elimizden hiçbir şey gelmedi. Sadece toplumun içerisinde ne kadar aciz olduğumuzu gösterdi bu üniversite bize...

    0
    0 Yorumla
  • illakiseksariyorum
    illakiseksariyorum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 98%
    +1 yıl

    uzakta okursan biraz hayatı öğreniyorsun yeri geliyor biriyle kavga küs yeri geliyor kanka. sonra yemek yapmayı ve temzilik yapmayı öğreniyorsun.. üni ortamı çok güzel bunu yaşıyorsun. bir de mezun olduktan sonra üni okumuş olmanın getirmiş olduğu az da olsa bir prestij ya da saygılnık diyelim.

    0
    0 Yorumla
  • Sjhsjh01
    Sjhsjh01 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Belki beni yargılarsınız ama erkeklerle iletişim kuramıyordum çocukken hep ailem tarafından erkeklerden uzak iletişim kurmak bilincinde büyütüldüm iletişim kuramadım bu çok büyük bir eksiklik bence şu an iletişim kurabiliyorum lisede de kız meslek te okudum şimdi yine aşırı başarılı değilim ama gelişme var birde insanın vizyonu gelişiyor bence düşünce yapısı çok değişiyor olaylara bakışı değişiyor üni şart bence kendini çok bozmazsan

    0
    1 Yorumla
    • Sjhsjh01
      Sjhsjh01
      +1 yıl

      İletişim kurmanın yanlış ayıp olduğu bilincinde***

      Yorumla
  • birazsessizolalım
    birazsessizolalım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanlarla nasıl konuşmak, kalabalığa ne şekilde hitap etmek gerektiğini öğretiyor. Farklı karakterde birçok insanla sıklıkla görüştükçe onlarla sağlam bağlar kurmayı ve başka hayat hikayelerini, onların deneyimlerini öğreniyorsun. Ders kısmı kazanılan bölüme göre değişir ama hayata bakış açını da etkiliyor gördüğün dersler.

    0
    0 Yorumla
  • söylenmedihiçç
    söylenmedihiçç Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Üniversite bir şey kazanmak için oluşturulmuş bir ortamdır. Kazanmanın kilit noktası öğrencidir, ne hoca ne de üniversite. Benim ml gelip ml giden çok sınıf arkadaşım vardı. Aynı hoca aynı üni ama bir ona bak bir bana.

    0
    0 Yorumla
  • linkerboy1991
    linkerboy1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Üniversite okurken diyorsun ki keşke puanım yüksek olsaydı da en iyi bölümleri okusaydım diye düşünüyorsun ama okul bitince diyorsun ki Ankara’da dayım yok ki bana iş versinler ben iş beğenmiyorum sıfatına layık oldum diyorum.

    0
    0 Yorumla
  • RomanY
    RomanY Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Başka şehirde olarak kendi başının çaresine bakmaya yavaş yavaş başlıyorsun. Fikirlerini savunmaya insanlarla iletişim kurmaya bir konu hakkında çalışmaya, kendini geliştirmeye. Kabuğu olanlar onu kırmak zorunda kalıyor, sivri olanlar biraz köreliyor, yumuşak olanlar biraz keskinleşiyor. Kısaca nasıl bir ďegişime ihtiyacın oluyorsa o yönde gelişiyorsun üniversite öğretmiyor sen öğrenmeyi oğreniyorsun

    1
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 437 cevap paylaştı.

    Kendi adıma konuşayım hiçbir yerde heybeden öğrenemeyeceğim konuları, kavramları, işlemleri öğrendim. Ben öğrenmeyi seviyorum o yüzden seneye 3. yü okumayı düşünüyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Mert060007
      Mert060007
      +1 yıl

      Aynı durumdayız yahu

      Yorumla
  • MelikeÇaytak
    MelikeÇaytak Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Daha çok bilgi sahibi oluyor ve kültürün artıyor bir artı yanı da en azından hangi bölümü okuduysan o bölümün diploması oluyor çünkü iş verenler önce üniversite mezunu mu diye bakıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Sabrinamabrina
    Sabrinamabrina Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yapacğaın mesleğin ahrıntılarını öğrenirsin sana kültür veya kişisel gelişim sağlamaz. Sen istersen bunları zaten okumadan da yaparsın artık çoğu kişi ortamı için gidiyor yprumsuzum

    0
    0 Yorumla
  • SeyyahÖküz1
    SeyyahÖküz1 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Eğitimin temel amacı zihinleri öğrenmeye açmaktır. Öğrenmeye açılmış bir zihinden daha değerli bir şey yoktur. üniversite eğitimi bunu sağlayabiliyorsa eğitim başarıya ulaşmış demektir

    0
    0 Yorumla
  • vosea0
    vosea0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 88%
    +1 yıl

    İnsanları daha iyi tanıyorsunuz. Parayı nasıl kazanacağını ve kontrol edeceğin yönünde de katkı sağlıyor bir şekilde

    0
    0 Yorumla
  • Ehveni_şerr
    Ehveni_şerr Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendi ayaklarının üzerinde durmayı öğrenmek ve kendi kurallarını yaratmak. Kişilik ve ahlak gelişiminde bu ikisi inanılmaz önemli bence.

    0
    0 Yorumla
  • Алеся_Хира
    Алеся_Хира Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Zatən araştıran birisiydim, üniversite okurken bilimsel araştırmalar yapmayı da öğrendim. Bana kazandırdığı en büyük şey diyebilirim.

    0
    0 Yorumla
  • purplewater75
    purplewater75 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.

    Üniversitede mezun olmaktan ziyade sevilen ve iş imkanı yüksek olan bir üniversite tercih edilmelidir. Aksi takdirde bir kağıt parçası işe yaramıyor

    0
    0 Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Sadece eğer sohbet kesilmezse çevre katıyor bide insanları tanıyorsun güven ilişkisi çıkar ilişkisi falan başka hiçbir şey katmıyor artık maalesef

    0
    0 Yorumla
  • NonUnendless
    NonUnendless Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    Para veya meslek değil. Sadece ortamı ve esnekliği için gidilir. Gidilmeli de. Para için okunmez ilk 50k da değilsen.

    0
    0 Yorumla
  • Kızzz23
    Kızzz23 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kültür, geniş bakış açısı, öğrenme merak duygusu, sosyal ilişkiler … birçok şeyler var

    1
    0 Yorumla
  • aloneenolaa
    aloneenolaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 359 cevap paylaştı.

    Sabır kazandırdı. Hoşlanmadığın insanlara katlanmayı kazandırdı

    1
    0 Yorumla
  • kahvefincani828
    kahvefincani828 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Boşa geçen vakit. Para kazanmak için verilen 4 yılık emek ve para kazanamama

    1
    0 Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 584 cevap paylaştı.

    Bir alanda lisansın oluyor. O alanın bilgisine sahip kişi oluyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Dardelen
    Dardelen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Nasıl okuduğuna bağlı. Nerelere girip çıktığına bağlı

    0
    0 Yorumla
  • Alfalog_Tuğ
    Alfalog_Tuğ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Özgüven kazandırdığı kesin hep bi B planı için cepte duruyo işte çalışmasan bile😃

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 713 cevap paylaştı.

    Yeni insanlar tanıdım meslek sahibi olmamı sağladı

    0
    0 Yorumla
  • Jeynepp
    Jeynepp Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sosyalleşme. Eğer uzakta okuyorsan kendi başının çaresine bakmayı da öğreniyorsun.

    0
    0 Yorumla
  • Elfelfelff
    Elfelfelff Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 83%
    +1 yıl

    Çok şey kazandırır birçok şeyde kaybettirebilir. Sana bağlı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Üniversite okumak bir insana hayatında kazanıp kazanmadığını pek çok şey kazandırır bunların başında entellektüel dünya görüşünden pek çok konuda fikir ve düşünce sahibi olmasını sağlar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    İletişim becerilerimi geliştirdim sadece.. Onun dışında güzel bı bölüm okumadığım için bana pek fayda sağlamadı..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    En iyi bölüm ve üni okumadıktan sonra üni okumak bos is

    1
    4 Yorumla
    • Isimsizbirkiz09
      Isimsizbirkiz09
      +1 yıl

      En iyi bölüm diye bir şey yoktur bence

      Yorumla
    • ayyıldızgökyüzü
      ayyıldızgökyüzü
      +1 yıl

      @lsimsizbirkiz09 kesinlikle öyle, en düşük puanlı bölümü okusan bile kendini geliştirisen iş bulursun. En iyi bölüm ya da en kötü bölüm diye bir şey yok bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      o seyler geride kaldı en iyi üniversitede okumazsan issiz kalırsın😃ve en iyi bölüm ve kötü bölümler var kendinizi kandırmayın artık

      Yorumla
    • ayyıldızgökyüzü
      ayyıldızgökyüzü
      +1 yıl

      Kanka yok emin olabilirsin. Tanidigim bogazici sosyoloji mezunuydu kendi alaninda is bulamadi

      Yorumla
  • rommelafricanus
    rommelafricanus Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Network ve bakış açısı. Fakat bunu mahalle/taşra/apartman "üniversiteleri" için değil köklü, büyük şehir üniversiteleri için söylüyorum. Diğerleri tamamen diploma basım haneleridir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    A101 de kasiyer olmayı😅 maalesef günümüz şartlarıyla

    0
    0 Yorumla
  • Forwen
    Forwen Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    İnsanin tek isteği paradır kariyer para için okul para kazanmak için bölüm. para kazanmak için halbuku para kazanmaktan kolay hiç bişey yo 20 yılı heba ediyoruz 20 yıldaki o birikim hayat kurtariri

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    İnsanlardan nefrwt etmeyi iğrenmeyi bomboş bir zamanı.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sosyalleşme ve kendi işini kendin görmeyi öğretir ünv. :D

    0
    0 Yorumla
  • meyvelilahmacunnn
    meyvelilahmacunnn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    İnsanlar hakkında tecrübe etmek insanları tanıdığını zannedip aslında yolun çok başında olduğunu anlamak :)

    0
    0 Yorumla
  • mordunyali
    mordunyali Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Okuduĝum bölümden ötürü ben çok gelistim. Ama baskasi için zaman kaybi olabilir. Kaliteye ve bölüme bağlı bence.

    0
    2 Yorumla
    • deli1h4tunn
      deli1h4tunn
      +1 yıl

      Ne okudun ki

      Yorumla
    • mordunyali
      mordunyali
      +1 yıl

      Halkla ilişkiler okuyorum

      Yorumla
  • racerhell
    racerhell Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    +1 yıl

    Türkiyede hiçbir şey kazandırmaz kazandırdığı tek şey o mesleği okuduğuna dair verilen belge

    0
    0 Yorumla
  • meryunicornn07
    meryunicornn07 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Daha çok kendini beğenmiş boş insan tanıyorsun ve ona göre önüne bakiyosun

    0
    0 Yorumla
  • Portakalordakalll
    Portakalordakalll Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Tanıştığın hiç kimse ilk tanıdığın haliyle kalmıyor. Kimseye güvenmemenin onemini

    0
    0 Yorumla
  • emirsmz
    emirsmz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    Hayata olan bakış açısı ve insanlarla olan iletişim...

    0
    0 Yorumla
  • _Rezzan_
    _Rezzan_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    +1 yıl

    Meslek ve prestij ben de tıp fakültesi için hazırlanıyorum

    0
    0 Yorumla
  • hahhhhhdsdsfhjklş
    hahhhhhdsdsfhjklş Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    İşsizlik, zaman ve gayret kaybı

    2
    0 Yorumla
  • renkli_bukalemun
    renkli_bukalemun Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Kamuda iş imkanı sağlar mesela

    0
    0 Yorumla
  • ahmetttt58
    ahmetttt58 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Şu devirde hiçbir şey

    0
    0 Yorumla
  • 7densonra
    7densonra Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç bişey. Boş yapıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Firatm_1997
    Firatm_1997 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Özgüvenli olmanın önemini

    0
    0 Yorumla
  • arisboslukta
    arisboslukta Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    insanlara guvenilmemesini ogretio

    0
    0 Yorumla
  • MSeyfettinCAN
    MSeyfettinCAN Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 81%
    +1 yıl

    Bence en önemli artısı çevre kazandırması

    0
    0 Yorumla
  • ertekinst
    ertekinst Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl

    en ufak bir örnek vereyim kültürleniyorsun :D

    0
    0 Yorumla
  • CarryTokatlayan
    CarryTokatlayan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 86%
    +1 yıl

    Vakit kaybettirdi sadece birazda para.

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    bence en önemli şey vizyon kazandırması

    0
    0 Yorumla
  • orkob17
    orkob17 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Mantık
    Kendini anlama
    Dünyayı fark etme

    0
    0 Yorumla
  • NoiseMan
    NoiseMan Takip Et
    Master Yaş: 26
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 558 cevap paylaştı.

    Networkten başka bir işe yaradığını görmedim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bana bi b*k kazandırmadı

    0
    0 Yorumla
  • cansuparlak0
    cansuparlak0 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    inan hiç bir şey

    1
    0 Yorumla
  • handeyl
    handeyl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 85%
    +1 yıl

    Farkindalik

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (44)
Devamını Gör(89)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Üniversite okumanın bir insana kazandırdığı en önemli şey nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversitede okumanın en güzel yanları neler artıları ve eksileri? 21 cevap verildi
Üniversite okumak bize ne kazandırır? Sizlere ne öğretti ve kazandırdı? 4 cevap verildi
Üniversite insana ne katıyor? 23 cevap verildi
Üniversite okumak insana ne katar? 86 cevap verildi
Üniversite okumanın en güzel yanı nedir? 15 cevap verildi
Üniversite eğitimi sizin için ne kadar önemli? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨