meraba arkadaşlar bu benim 2. yılım ygs de 23 bine girdim ama lys sonucumu pek iyi beklemiyorum en iyi ihtimal 30 bin yani diş hekimliği okumayı çok istiyodum ama tutmicak gibi görünüyo. ikinci seçeneğim fizyoterapi ve rehabilitasyondu ama o da ygs2 den ucu ucuna tutuyo arel okan gelişim gibi dershaneden bozma kıytırık ünilerde tutuyo maalesef ama yinede onuda düşünüyorum beslenme ve diyetetik rahat rahat tutuyo tutmasına ama o da o kadar fazla mezun verdiki 4 yıl sonra durumunu hiçdüşünemiyorum mühendislik pek düşünmüyorum hatta hiç mimarlıksa aslında içten içe bir isteğim var ama o da biraz tehlkeli geliyo çevren olmalı kendini geliştirmelisin falan anlayacağınız kafam iyice karıştı öğretmenlik hiç istemememe rağmen ou bile düşünmeye başladım zaten hayal ettiğim mesleği yapamicam artık önü açık maaşıda iyi bir meseleğe yönelicem mf3 den tercih edebileceğim bölümler vs biraz bilgi almak istedim lütfen konu ile ilgisi olmayanlar kulaktan dolma bilgilerle cevap yazmasın şimdiden teşekkürler :)
Güncellemeler
+1 yıl
..
Güncellemeler
+1 yıl
Sayısalcıların tercih edebileceği önü açık maaşı güzel meslekler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar