Hemşireliğin önü kapanır mı ben mezun oluncaya kadar? Bu yaz üniversiteye tercih yapcam?

Ya bazı arkadaşlarımla konuştum bana kızdılar artık Hemşireliğin önü kapandı çok alım olmuyor önceden açıktı millet bu bölüme istila etti şimdi önceki gibi iyi değil diyorlar. Ama bazılarıda işsiz kalmazsın önü açık meslek diyo. Doktor hemşire aranız da varsa gerçekten bilgi sahibi birisi lütfen bana yardımcı olsun. Herkesin yorumunu bekliyorum napmalıyım?
Hemşireliğin önü kapanır mı ben mezun oluncaya kadar? Bu yaz üniversiteye tercih yapcam?
Cevapla