Derslerim çok kötüye gidiyor çok çalışşamda yapamıyorum?

Merhaba arkadaşlar elektrik elektronik mühendisligi 2. sınıf ögrencisiyim. Arkadaşlar bölümümden çok bunaldım tepeme kadar geldi.çok sükür 1. sınıfta dersleri komple verdim ama 2. sınıfta hayli kabarık durum. Hocalarla aram çok iyi bişeyler yapsam veriyolar. Ama öyle bir duruma geliyo ki sınavlar 55 ile geçmek için 45 puanlık soruyu yapıyosun geri kalan 10 puan cıkmıyor arkadaş Diyorum bişeyler yazsam geçirir ama cidden o kadar agır şeyler ki gerçekten sallamaya bile bişey bulamıyorum. okulun uzamaya dogru gidiyor bu gidişle ben mi sıkıntılıyım sizce?
Derslerim çok kötüye gidiyor çok çalışşamda yapamıyorum?
Cevapla