1 diyorsan 1 i işaretle

2 diyorsan 2 yi işaretle


2 diyorsan 2 yi işaretle

1 daha güzel
2 daha güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


bir guzel.. ıkıncısı cogu yere sıgmaz ımza kullanıslı olmalı..
1. Daha iyi
Cevap
6Cevap
1. Güzel
Eyv kardeşim
Rica ederim
Furkann imzasi daha guzel
2 mi diyorsunuz yani :) madem imzayı okuyabiliyorsunuz 1 de ne yazıyor? :)
fazla yaygın olmayan bir isim oldugu için okunamaması normal
adım talha ubeydullah. orda sadece ubeydullah yazıyor :)
2 bence 1. senin mi ki eig seçtin :D
Evet aslında 2side benim. Ama 2 heryere sığmıyor sorun oluyor. Hem eig seçmiş oldum hemde kendim hangi imzamı begendi9imi belirtmiş oldum :D
Hangi bakımdan iyi oldu öğrendiğin? İmzamı kullanıp şirketmi aççan başıma :D
He he öyledir sinsi sinsi gülmüş bide :D
1 daha güzel SADE ;)
1. imza daha iyi.
1 daha güzel
Furkan mı adın :D
Talha :) onu çalışma sırasında öylesine yapmıştım şekil olarak hoşuma gitti ama epey karışık
1 elime daha yatkın 1 iyi degilmi sence uğraştırma şimdi beni 2 ye :D 1 daha yap desen 1 ay ugraşmam lazım aynısını yapmak için :D
hahah eyvallah kardeşim :D ya ben bunu telefonun not defterine yazdım :) 1de rengin saydamlığı fazlaymış fark etmedim. pc ye atınca fark ettim. tekrar ugraşmak istemedim öylece attım :)
evy dostum :D
2. si daha havalı
2 bnce
İkinci.
1 olsun
Ikinci
İkiside güzel :)
2 daha güzel
1 daha güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar