Türk hava yolları çağrı merkezinde çalışmak nasıl?

bu yıl üniversiteye gidecem ve yaz tatilimi değerlendirip biraz para biriktirmek istiyorum daha önce çağrı merkezinde 3 aya akın çalıştım türk hava yolları çağrı merkezine eleman alıyormuş lise muzunu olmak yeterliymiş şimdi sorum şu maaş aralığı sizce ne kadar olur bide sözleşmeli alıyormuş sizce garantisi var mıdır önceden çalıştığım yerde kafalarına göre elaman çıkarıyordular o açıdan sordum beni aydınlatırsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler...
Türk hava yolları çağrı merkezinde çalışmak nasıl?
Cevapla