İstanbul Gelişim Üniversitesi Besyo antrenörlük bölümü?

İgü besyo Mülakatına başvurdum. Ygs puanım 292. Asıl hedefim pmyo idi ama akademiden açıklama gelmeyince besyo ya yöneldim. Yani besyo parkuruna çalışamadım ama 1 hafta öncesinden belli bir ücret karşılığında parkura hazırlanabiliyormuşuz. Ona gitsem kazanır mıyım? Sporcu özgeçmişin falan yok. Bu bölümü bitirirsem spor salonunda hoca olabilir miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar mülakata gidemedim ama mesaj gelmiş. Besyo tam ücretli olarak kazandınız 24 temmuza kadar kayıt yaptırabilirsiniz diye. Ücreti nedir acaba
İstanbul Gelişim Üniversitesi Besyo antrenörlük bölümü?
Cevapla