Çalışmadığınız bir sınavı büte mi bırakmak mantıklı yoksa geçeyim yeter demek mi?

Psikoloji sınavım var yarın. Ama kafam hiiç almıyor. Önceksi sınavım 90 dı. Boşa gitmesin diye büte bırakmak istiyorum. Yoksa 40 alsam bile geçerim. Sizce mantıklı mı ya?

Bir de nasıl büte kalabilirim? Yanlışlıkla 40 alırsam biterim. s. s. s
büte bırak
geç
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çalışmadığınız bir sınavı büte mi bırakmak mantıklı yoksa geçeyim yeter demek mi?
Cevapla