Tam vazgeçmişken neden geri gelirler anlamam ki yada gelecekler neden giderler offf offf napıcam ben :(

tutkuyla yaşanmış bir ilişkinin bitiminde yaşanan hayal kırıklıkları oluyor işte benimde öyle tam unutmaya çalışırken hayatıma yeni birini almaya çalışırken beni bir kalemde silen biri şimdi kendisi hatırlatmak için mesaj atıp duruyor. Evet onu çok sevdim hala seviyorum ama geri dönmek mi yoksa yola devam etmekmi karar veremiyorum...
Tam vazgeçmişken neden geri gelirler anlamam ki yada gelecekler neden giderler offf offf napıcam ben :(
Cevapla