Sınava 2 ay kaldı, motivasyon sıfır ders çalışma isteği desen son 1 haftadır bana hiç uğramadı. Ne yapmalıyım?

Ya bana ne oldu bilmiyorum, sınava 2 ay var ve bendeki ders çalışma isteği tamamen yok oldu. Geleceğe yönelik hayallerimi düşünüyorum, istediğim okul, meslek, istediğim hayat... Ama yine de olmuyor. İmkanım olsa bir saniye bile düşünmem çekip giderim yaşadığım yerden, son zamanlarda tek düşünebildiğim de bu aslında. Bu benim 2. yılım ve bu sene olmadı seneye deme şansım yok, eğitim sistemimiz belli her gün farklı bir saçmalık geliyor. İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi, en büyük hayalim. Geçen yıl orası gelmediği için tercih bile yapmadım. Şimdi sorsanız çok pişmanım gitmediğim için. Çok karamsarım bu aralar, çalışamıyorum ve bu yüzden vicdan azabı çekiyorum. İyice içime kapandım. Yardım edin gerçekten artık ne yapacağımı bilemez hale geldim. Sınavıma 2 ay kaldı,2 ay sonra boşa geçirdiğim bu günleri hatırlayıp pişman olacağımdan adım kadar eminim ama çalışamıyorum , motivasyon sıfır. Yardım edin banaaaa
Güncellemeler
+1 yıl
bende girmiştim de, meraktan sordum :D
Sınava 2 ay kaldı, motivasyon sıfır ders çalışma isteği desen son 1 haftadır bana hiç uğramadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla