Sınıfta kalıcam. yardım edin.. ?

Merhaba arkadaşlar.. bu dönem ortalamamı 49.8 yapmam gerekiyo ama derslerim çok kötü ilk sınavlar.. ne kadar çalısırsam çalısayım anlayamıyorum ve yapamıyorum hepsi benim hatam ama her dakika kalacagımı düsünüyorum hep annem aklıma geliyo çok üzülücek diye.. ne yapmam lazım?
Sınıfta kalıcam. yardım edin.. ?
Cevapla