Öğretmenim bana iftira attı kopyacı muamelesi gördüm ne yapıyım şimdi ben ::((?

Bugün okulda deneme sınavı oluyorduk.Fen sınavında fen kitabı kitapçığın altındaymış tenefüste çalışırken unutmuşım ama size her türlü yemini ediyorumki haberim dahi yoktu.Hoca geldi kağıdımı aldı beş dakika süremdende çaldı beni bekletti)Müdür yrd.götürdü.Kitabı sınav esnasında açtı dedi (iftira kesinlikle).Sınıfada rezil oldum Allah belasını versin ne yapabilirim çok sinirliyim?
Öğretmenim bana iftira attı kopyacı muamelesi gördüm ne yapıyım şimdi ben ::((?
Cevapla