Temeli 0 olan biri için kpss Ortaöğretim tavsiyeniz ne olurdu?

25 yaşındayım, ani bir kararla üniyi bırakıp KPSS'ye hazırlanmaya karar verdim. Sınava 4 ay var. 6 senedir matematik yüzü görmedim. Deneme sipariş edeceğim, alacağım puana göre çalışmaya başlayacağım. İş hayatına atılmak ve aile evinden defolup gitmek istiyorum ama içimde bir sıkıntı var. Durduk yere ağlıyorum, bu durum sinirimi bozuyor. Aileme kitap alın bile diyemiyorum, başarısız olacağımı düşündüğüm için dilim varmıyor. Ders çalışmazsam hiç olmayacak. Çalışırsam bir şeyler olacağını da sanmıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.
Temeli 0 olan biri için kpss Ortaöğretim tavsiyeniz ne olurdu?
Cevapla