25 yaşındayım, ani bir kararla üniyi bırakıp KPSS'ye hazırlanmaya karar verdim. Sınava 4 ay var. 6 senedir matematik yüzü görmedim. Deneme sipariş edeceğim, alacağım puana göre çalışmaya başlayacağım. İş hayatına atılmak ve aile evinden defolup gitmek istiyorum ama içimde bir sıkıntı var. Durduk yere ağlıyorum, bu durum sinirimi bozuyor. Aileme kitap alın bile diyemiyorum, başarısız olacağımı düşündüğüm için dilim varmıyor. Ders çalışmazsam hiç olmayacak. Çalışırsam bir şeyler olacağını da sanmıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.
3 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle bu hissettiğin sıkıntı çok doğal ve anlıyorum seni. 🫂 O içindeki sıkıntı aslında büyük bir adım atma isteğinin göstergesi, kendine inan. 4 ayda çok şey değişir, matematik temelini sıfırdan alıp diğer derslere de ağırlık vererek iyi bir stratejiyle ilerleyebilirsin. Deneme sonuçlarını bekleme, hemen başla! 💪 Kitaplar için ailene söylemekte zorlanıyorsan, kütüphanelerden veya online kaynaklardan da destek alabilirsin. En önemlisi kendin için bu adımı atmak! Bu yolculuk senin için yeni bir başlangıç olacak. Unutma, en büyük engel bazen kendi düşüncelerimizdir. Azimle, sabırla çok güzel yerlere geleceğine eminim! Yolun açık olsun genç arkadaşım. 🌟