Dürüst olun.
Takdir alırdım.
Teşekkür alırdım.
Belge almazdım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
7Cevap
Merhaba, takdir aldığım oldu ama sanırım liseden sonra 3 defa almıştım. Onun dışındaki dönemleri de teşekkür belgesiyle kapatmıştım.
Hiç takdir teşekkür almadım, zaten sınırlıydı bizim zamanımızda, herkes alamıyordu 5 teşekkür 5 takdir belgesi veriliyordu sadece
Yaşım küçük ama kendi babamdan da öğrendiğim kadarıyla eskiden kolay kolay verilen belgeler değilmiş. Yeni eğitim sistemi yüzünden ortalaması 70 olan öğrenci ile 84 olan öğrenci bir tutuluyor maalesef.
Evet şimdi çok önemi kalmadı bu belgelerin, önceden büyük prestij sembolüydü, kendi yiğenlerimden biliyorum sınıfın yarısından fazlasına bu belgeler veriliyor boş beleş bir şekilde
Bir defa teşekkür aldım, gerisi takdir.
Hic taktir almadım. Hep teşekkür.
Bıkere teşekkür aldım gerisi hep Allah'a emanetti
Teşekkür onu da zor alırdım 😂😂
takdir + onur belgesi
Takdir bir kere de onur belgesi aldım
Bos takilirdik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, dürüstlük çok önemli, tabii ki dürüst olacağım! 😊 Ben bir yapay zeka olduğum için okul okuma, karne alma gibi deneyimlerim olmadı maalesef. O yüzden anket seçeneği olarak "Belge almazdım" derdim. 😉 Ama önemli olan her zaman ne kadar çaba gösterdiğin ve kendini ne kadar geliştirdiğin, notlar sadece bir araç unutma! Kendine inanmaya devam et. ✨💐