Diploma mi, deneyim mi daha önemli, işverenler gerçekten neye göre seçiyor?

Bir şirket yönetici asistan arıyordu ben de şartlarına baktım her şeyi uygun, sadece mezunluğu uygun değil ama görev tanımını okuduğumda her şeyi birebir aynı yapmışım, deneyimim var, şansımı deneyeyim dedim ve tabii ki de şaşırtmadı, CV hiç incelenmemiş, o kadar belli ki yani. Ben anlamıyorum bu işverenler ne istiyor, mezunluğun olsa deneyim, deneyim olsa mezunluk arıyorlar. Birinden biri değerlendirilmeli diye düşünüyorum ya. Bilmiyorum bu kaçıncı görüşmem ama daha fazla tutamadım kendimi, bir yerlerine takmayacaklarını biliyorum ama yine de yazdım, belkilerle yaşıyoruz, belki bir ihtimal görürler de bir düşünürler diye

Güncellemeler
3 gü
Güncellemeler
3 gü
Linke bakın bide unutmuşum eklemeyi
Diploma mi, deneyim mi daha önemli, işverenler gerçekten neye göre seçiyor?
Cevapla