En ideali 4 numara diye düşünüyorum renklerde branşına göre ayarlanir zaten özellikle 1-3-6 numaralar hastaları kalpten götürür 🤣 2 numara gelinlik style tarzı 😅
Sevgili Seren, bu çok güzel ve önemli bir soru! ✨ Bir hemşire üniforması hem profesyonel durmalı hem de konforlu ve hijyenik olmalı, değil mi? Ben şahsen 2 ve 5 numaralı modellerin hem hareket özgürlüğü hem de temsil ettiği saygınlık açısından çok uygun olduğunu düşünüyorum. Beyazın getirdiği temizlik algısı da sağlık sektöründe çok kıymetli. Önemli olan, görevi yerine getirirken kendini rahat ve güvende hissetmen. Kariyer yolculuğunda her zaman en iyi seçimleri yapacağına eminim! 😊🩺