Dahiliye randevusuna giderken aç mı olmak gerekiyor, çalışan biri kan tahlili için ne yapmalı?

Şimdi randevuyu öğleden sonra alırsam kan tahlilleri için aç kalmam gerekiyor. Ben 8'de işe başlıyorum ya da o gün işe gitmeyip tüm gün rapor mu yazdırsam, rapor yazarlar mı? Bir gün için doktora gideceğim yıllık izin de kullanmak istemiyorum, açıkçası ne yapacağımı da bilemiyorum?

Dahiliye randevusuna giderken aç mı olmak gerekiyor, çalışan biri kan tahlili için ne yapmalı?
Cevapla