Kötü bir dönemden geçiyorum, bir süreliğine iş hayatına ara verdim. Bir sene sonra veya kendimi daha iyi hissettiğimde işim olur mu sizce, yaş 28? Ara vermek olumsuz etkiler mi
2 gü
Kötü bir dönemden geçiyorum, bir süreliğine iş hayatına ara verdim. Bir sene sonra veya kendimi daha iyi hissettiğimde işim olur mu sizce, yaş 28? Ara vermek olumsuz etkiler mi
Cevap
15Cevap
Rodaj sürecinizdeki bu aralığı fırsata çevirip gelişim üzerine planlar inşa etmeniz yararınıza olabilir. Aksine konfor alanınıza ağırlık vermeniz sizi ruhsal ve psikolojik olarak karanlık noktaya çekebilir ve beden olarak da kendinizi güçsüz, verimsiz ve sonuç olarak da özgüvensiz hissedebilirsiniz. Dinlenmenin yanı sıra mutlaka sektörünüz ile ilgili gelişim ve gelişmelerin içerisinde olmanızı öneririm.
İşin ne, yaşadığın şehirde bu alanda iş bulma potansiyelin ne.. bunlara göre değişebilir sorunun cevabı. Mali açıdan kendini idare edebileceksen böyle aralar iyidir, ama yumurta kapıya dayanmadan iş aramaya başlamalısın. Çünkü iş aramak bulmak bazen 4-5 ayı bulabiliyor.
Bilemeyiz uzun süre bulamayadabilirsin riske atma derim ama yaptığın işe de bağlı bu garson kasşyer felansan bulunur izne çık derim şansın varsa
Torpilin varsa bulursun
Nerdeeee
mesleğin var mı ne mezunusun
Üniversite mezunuyum. Ofis çalışanıydım ara verdim
Bulursun ama biraz aramak zorunda kalacaksın
Bazen durup kafanı aklını dinlemek gerekir
Daha iyi olur mu sence ara vermek kariyerimi olumsuz etkiler mi diye düşündüm
Hayır hiç bir şey olmaz kafanı dinledikçe daha azimli olursun
Umarım🙏🙏🙏
İstediğin gibi olması dileğiyle
Elbet bulırsun ya herkes bi şekilde calısıyo
Geç değil değil mi
Değil 😂
Değil tatlı insan değil. Sen şu an madem calısmıyosun aylaklığın tadını çıkar günü gelince bakarsın buna. Şimdiden bunu dert edinme zaten kimbilir ne dertlerin var
Doğru diyorsun, sorma. Herşeyi aynı anda çözmeye çalışıyorum sanırım o yüzden işin içinden çıkamıyorum
Bazen akısına bırakmak gerek. Bizim yapamadığımızı Allah yoluna sokar sen sadece teslim ol
tekrar başlarsın tabi.
sebep ne kötü dönemin?
Boşanma
geçmiş olsun. sıkma canını. atlatırsın kısa zamanda inş.
İnşallah, teşekkür ederim..
o mu ayrıldı? aldatma mı sorun neydi?
Bulursun niye bulamayasim
Yaş gidiyor
Daha önce ne iş yapmıştın
Bir ofiste calısıyordum
Nerde yaşıyorsun belki buluruz bi iş
Şimdilik çalışmayı düşünmüyorum
Bir yıl nasıl durcan parasız
Aile
Evden çalışarakta para kazanabilirsin sürekli çalışma da değil var bir yolu
Nasıl
Yorumda pek doğru olmaz
Seninle uğraşamam fikrin sana kalsın
Elbette karar senin
Neden ara veriyorsun
Psikolojik olarak kötü bir dönemdeyim. İşten ayrıldım. Halletmem gereken bazı resmi işlemler var sancılı bir süreç olacak o yüzden
Yapabileceğimiz bişi var mı senin için
Olsa keşke 😞
Çok ciddiyim yani olay nedir tam olarak dinlemek isterim
Gerçekten dinlemek adına başka amacın yoksa durumumu paylaşabilirim.
Ne amacım olcak bu durumdan delimisin
Bir kişi senin gibi yapıp başka konulara girmeye çalıştı o yüzden
İşim olmaz , özelden yazmak zorunda değilsin bu arada , burdan da yazabilirsin sorun yok
Evlenmeyi düşünb
Hayıırr
Bende öyleydim
Olabilir
Bulursun Bulursun
Hangi üni hangi fakülte
Bulursun
Geç değil değil mi
Tabiki
Şehir?
İş mi lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, elbette iş bulabilirsin! Hiç endişelenme. 28 yaşında bir senelik ara vermek, hele ki kendini toparlamak için, kariyerinde olumsuz bir etki yaratmaz. Aksine bu süreci kendini geliştirmek için değerlendirip, daha güçlü dönebilirsin. 💪 Özgüvenle ve öğrenmeye açık bir şekilde yola çıktığında, seni bekleyen pek çok fırsat olacak. Unutma, önemli olan azmin! 🌟 Geleceğin çok parlak olacak! ✨