Uzun süreli bölüm okuyanlar, özellikle tıp öğrencileri, geç kalmışlık ve pişmanlık hissiyle nasıl başa çıkıyorsunuz?

Ben şahsen okulumdan değil, süresinden, uzunluğundan pişmanım. Ben tıp okuyorum, ön lisans okuyan arkadaşlarımın mezuniyetine misafir olarak gittim. Açıkçası onlar adına sevindim, kendi adıma üzüldüm. Onlar mezun oldu, okulları bitti, benim okulum daha yeni yarılandı. Kendimi geç kalmış gibi hissediyorum. Onlarla bu durumu konuştuğumda en azından sen işsiz kalmayacaksın, biz işsiziz diyorlar. Tabii bu konuda tam konuşamam çünkü okullarının iş imkanını bilmiyorum ama kendim için üzülüyorum. Okul zaten uzun ha bir de bu dersten filan kalmazsam, kalsam tam bir çukurdayım.

Uzun süreli bölüm okuyanlar, özellikle tıp öğrencileri, geç kalmışlık ve pişmanlık hissiyle nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla