Sizce tıp öğrencileri en az 6 yıl hep (7/24) ders çalıştıkları için acınacak durumdalar mı?

Lisedeki çok ders çalışmalarını saymıyorum bile. üniversitede herkes yer içer gezer eğlenirken onlar hep ders çalışmak zorunda. se**KS zaten yok. Sizce acınacak durumdalar mı?
Evet acınacak durumdalar
Hayır öyle değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce tıp öğrencileri en az 6 yıl hep (7/24) ders çalıştıkları için acınacak durumdalar mı?
Cevapla