Yani böyle bir sorunun yeri burası mı bilemedim. Sosyal medya hesabım vs. de yok. Buradan sorayım dedim. Genelde ciddi konulara kimse yorum yapmıyor eğlencesine herkes. Belki aynı dertten muzdarip olan varsa bir iki fikir verir. Kendim bildim bileli şanssız bir insanım. Resmen elimi attığım her şey kuruyor yani. Örn. Bir iş bir sınav tam olacak diyorum olacak yani belli ama son anda bozuluyor. Genel olarak böyle. Kimseye de duyurmuyorum öğrendim onu yani. Valla bunun için hocaya da gittim evliya vs. mezarlarına da gittim duyduğum ne varsa batıl inançlarda dahil uyguladım sonuç yok. Emeklerimin karşılığını alamamak artık bunaltıyor beni. Ben bu şanssızlıktan nasıl kurtulacağım. Var mı şanssızlıktan kurtulan duyduğunuz gördüğünüz?
Güncellemeler
4 gü
Kalbini kırmak istemem ama defolirmusun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer