Bütün işleri ters giden bir tek ben miyim?

Yani böyle bir sorunun yeri burası mı bilemedim. Sosyal medya hesabım vs. de yok. Buradan sorayım dedim. Genelde ciddi konulara kimse yorum yapmıyor eğlencesine herkes. Belki aynı dertten muzdarip olan varsa bir iki fikir verir. Kendim bildim bileli şanssız bir insanım. Resmen elimi attığım her şey kuruyor yani. Örn. Bir iş bir sınav tam olacak diyorum olacak yani belli ama son anda bozuluyor. Genel olarak böyle. Kimseye de duyurmuyorum öğrendim onu yani. Valla bunun için hocaya da gittim evliya vs. mezarlarına da gittim duyduğum ne varsa batıl inançlarda dahil uyguladım sonuç yok. Emeklerimin karşılığını alamamak artık bunaltıyor beni. Ben bu şanssızlıktan nasıl kurtulacağım. Var mı şanssızlıktan kurtulan duyduğunuz gördüğünüz?
Güncellemeler
4 gü
Kalbini kırmak istemem ama defolirmusun
Bütün işleri ters giden bir tek ben miyim?
Cevapla