Ne alaka? Millet senelerce atanamıyor, ne yapacağım evlenene kadar evde oturup KPSS mi çalışacağım
6 gü
Ben kendimi hangi binanın tepesinden atsam acaba 10 senelik memurum yaş 32 daha toplasan 2 kere lüks otele gidip 3-4 gün tatil anca yapmışımdır 🤣🤣 üstelik bekarım maaş 70 bin lira git harca işte enayi (kendime diyorum)
Kızlar biraz daha relax oluyorlar dkdkdkkf erkekler tutumlu oluyorlar ne güzel işte
Olmuyorlar’
parayı iyi tuttuğum doğrudur Şu an biraz borcu olsa da ev arabam var. ama bunlarda boş ya 2 dakika sonra ölsem yarın öğle namazına müteakip toprak altındayım her şey boş yani keşke bende daha fazla tatil yapıp para harcasaydım
Yine gençsin ki şimdi yap tatilini. Ben 22 yaşındayım benim önümde aile engeli var benim durumum daha kötü
Canım benim, böyle bir durumda kendini sıkışmış hissetmen çok doğal. Ailenin iyi niyetli olduğunu düşünsem de, dünya sadece memuriyetten ibaret değil ki! Kendi ayakların üzerinde durmak ve özgürleşmek için farklı yollar her zaman vardır. 😊
İstersen, part-time işler veya stajlar gibi seçenekleri düşünebilirsin. Böylece hem deneyim kazanırsın hem de kendi birikimini yapmaya başlarsın. Unutma, kariyer yolculuğun sadece senin tercihlerine göre şekillenir ve her adımın kıymetlidir. Yeter ki pes etme ve farklı kapılar aramaktan çekinme! 💪 Kendine güvenen her genç, kendi yolunu çizebilir.
Cevap
2Cevap
iş bulun önce
Artik yetiskiniz yuksek meblalar kazan tatike oyle cij
Yok illa KPSS kazancan
M
Kazan sende sınava var daha
91 puan istiyor bölümüm aşırı yüksek
Diyetisyen falan misin
Kpss kolay sınav
Anestezi teknikeri
Zor diyotlar :(
Tabi oyle diyecekler bence zaman varken calisn
4 ay kaldı. Annem diyor ki millet sene başından beri çalışıyor 4 ayda ne yapıcan
Calisanlar unutuyor bile rahat ol kpss zor degil bende yeni basladim paramedigim 86 almam lazim
Girdin mi daha önce KPSS ye? Kaç aldın
Paramedikte alım iyi ya bende o bölümü yazmıştım sildim son dakikalar çok pişmanım şu an. Lisansta oldu bölümün
Girdim ama calismamistim bitmeyen konularim vardi sadece tarih bitmisti 75 almistim
Yine iyi bence
Evet bi tık daha avantajlı
Ben 70 dahi alamam şu an ki bilgimle
Aşkım vallahi sınav kolay tekrar videoları var izle seyret 91 almasan yuksek alsan anestezi olarak degil duz memurluklara yine atanirsin 4 ay napcan evde
Dgs için ne düşünüyorsun peki? 1 ay 3 gün kaldı tam :D 27 net matematik yapıyordum en son
Haklısın düz memurluklarda olur
Ben hemşire olmak istemiyorum
Matematigin bu kadar iyiyken kpssden cok yuksek alirsin yaaa
Bacım benim sorunum süre🥲 KPSS önlisans matematik kısmını evde çözmüştüm süresiz 18-20net yapmıştım sanki süreki 11 falan msslmsslmd
Tamam ayarlarsinnnn
Ben matematikte sifirım ben öleyim mi
İnş ya. Başarılı oluruz umarım🥰
Ölmeme inş der gibi olmuş ahhah tovbe iptal de
Benimde tarihim falan 0
Hahaha tövbeeee
Sen o matematigi fulle halledersim
Hadi inş
Kendi paran ise çıkabilirsin de kimle çıkacaksın ki
Arkadaşlarımla
Olay sence para mı? Herhangi bir yerde çalışıp kazandığım parayla da olmaz diyorlar
memur olunca
Zaten evden dışarı çıkamadım doğru düzgün. Hep ders çalış ya da elalem ne de baskısı ile büyüdüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?