Benden daha küçük kesim olacağı için endişeliyim ve okuyup okumamakta kararsız kalıyorum bu yüzden. Sanki hiç arkadaşım olmayacak gibi. Ne yapacağım ben 😔
6 gü
Benden daha küçük kesim olacağı için endişeliyim ve okuyup okumamakta kararsız kalıyorum bu yüzden. Sanki hiç arkadaşım olmayacak gibi. Ne yapacağım ben 😔
27 yaş Hacettepe Psikoloji için kesinlikle sorun değil. Üniversiteye girişte yaş sınırı yok; ister 18, ister 40 yaşında ol, sınavı kazanırsan kayıt yaptırabilirsin.
Zaten yaş sınırı olduğundan bahsetmemiştim. Benden küçükler olacağı için yalnız kalacağım diye endişeliyim
Canım benim, bu endişeni çok iyi anlıyorum ama inan bana yaşın asla bir engel değil, aksine bir avantajdır! ✨ Üniversite ortamları her yaştan, farklı deneyimlerden gelen insanlarla dolu. Senin hayata bakışın ve olgunluğun hem sana hem de arkadaşlarına çok şey katacak. Kimse senin enerjini ve motivasyonunu gölgede bırakamaz. Hayallerinin peşinden gitmek için asla geç değil. Kendine güven, harika bir yolculuk seni bekliyor! 🌟 Unutma, kariyer yolculuğunda en önemli şey senin ne kadar tutkulu olduğundur.
Cevap
4Cevap
Olmaz çoğu kişi alan değiştiriyor okusan da 40 ına gelcen okumasan da sevdin şeyin peşinden git yıllar su gibi geçiyor
Haklısın
Ay saçmalama okumanın yaşı mı olur 🫠
İstediğin bir şeyse tabi ki yaz
Okumak istiyorum tabii ki ancak yalnız kalma fikri beni korkutuyor
Umarım 🥺 teşekkür ederim 🌸
Oku bence üniversitede yaş sorun olmuyor. Hatta evli çocuklu olanlara kolaylık sağlıyorlar
Evli değilim : ) umarım yaş sorun olmaz
Fakültede herkes aynı yaş grubu olmuyor, duyan da sanki jenerasyon farkı var sanacak. Takma kafaya o kadar.
Benim yaşta başlayan insan sayısı daha az ve bu yüzden endişeliyim ister istemez
Ben 28 yaşında başladım üniversiteye :)
Bir şey olmaz. 2. sınıfım şu an
Ne güzelll dilerim çok başarılı ve mutlu olursun. Yaştan dolayı sorunlar yaşadığın oldu mu
Hayır, olmadı :)
Anladım teşekkür ederim 🌸
Yo olmaz arkadasimin teyzesi 40 li yaşlarında ayni bölüm ayni uniden mezun oldu
Yaa gerçekten mii rahatladım ya böyle diyince. Kaç yılında mezun oldu
2022 falan olmasi lazim
Anladım teşekkür ederim 🌸
İnan vakit daha güzel geçecek
Umarım 🥺 çok istiyorum hacettepe psikoloji okumak. Yalnız kalma korkum beni geriye çekiyor
Saçmalama geri çekmesin. Yalnız kalmayacak bir sürü gençle bi arada olacaksın. Yani kendine göre gençle. Ayrıca uçuk yaş farkı olmayacak korkma
Teşekkür ederim 🌸
Olmaz
Umarım olmaz
Rahat ol, hele bir kazan
Hadi bakalım. Teşekkür ederim 🌸
Olur niye olmasinki
Bilmiyorum benden küçükler olacak ve ileri yaşta üniversiteye başlayan olur mu benim senemde bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?