Tıp ve hukuk okuyanlar çokkkk cesur değil mi?

Ya Allah'tan tıpçılar var da o görev bize düşmedi yani tıp okunur mu Allah aşkına tamam önü çok açık olabilir ama işin gece ve gündüzü yok ya kazandığın parayı harcayacak vaktin yok, hukuk okumak ya ayrı bir zor o kadar ezber falan her bölümde ezber var ama hukukçuların işi bin kat daha zor neyse bir de kesinlikle ama kesinlikle açıkta kalırsınız hiç önü açık değil yani neyse bunları bizim yerimize okuyanlar var bu yüzden no problemmmm onlar düşünsün ama yine de hukuk tıpa göre çok az bir şey daha iyi sjsjsis

Tıp ve hukuk okuyanlar çokkkk cesur değil mi?
Cevapla