Işyerlerinde sessiz ortam uygulaması olmalı mı?

Almanya'da bazı market mağaza vb. yerlerde sessiz saat uygulamasına başlanmış. Müzik kapatılıp ışıklar kısılıyormuş, anonslar gerekliyse yapılıyormuş. Bence iş yerlerinde çalışma ortamlarında da sessiz ortam uygulamasına geçilmeli. Kimse iş dışında konuşma yapmamalı. Çok gerekliyse arkadaşıyla dinlenme alanında sosyalleşme alanlarında konuşabilir. Telefondan reels açmak zaten iş ortamında olmaması gerekiyor. Molaya çıkınca dinlenme alanında baksın. Siz ne düşünüyorsunuz?

Işyerlerinde sessiz ortam uygulaması olmalı mı?
Cevapla